Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

award

Hallo allemaal,

van mijn moeder Joke heb ik deze award ontvangen:




De bedoeling van deze Award is dat ik deze doorgeef aan 5 andere bloggers die minder dan 200 volgers .
Als je de Award in ontvangst neemt zijn er nog enkele regeltjes.
-bedank de persoon waar je hem van ontvangen hebt met een link naar haar blog
-post de award op je blog
-geef de award door aan 5 mensen die minder dan 200 volgers hebben
-laat een reactie achter op haar blog zodat je laat weten dat je deze award hebt gegeven

Ik geef deze award door aan:
 
 Anita
Monique
Ellen
agnes
Ans

Groetjes Ellen
 

2 opmerkingen:

  1. Wat lief van je moeder Ellen en wat lief van je dat je hem ook aan mij hebt gestuurd, dank je wel meis. Heb er al gisteren een bericht over geplaatst omdat ik er toen al 2 had gekregen, maar nogmaals dank je wel dat je mij de award gunt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen de Award is je van harte gegund.Was gezellig gisteren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen