Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Cirkel album

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog en wat leuk dat ik weer nieuwe volgers heb, welkom!!

Vorige week zijn we bij een bruiloft geweest van onze goede vrienden, Sandra en Mark. Sandra knutseld zelf ook graag, dus ik moest natuurlijk wel met een project aankomen! Voor het bruidspaar heb ik dit cirkelalbum gemaakt.
Het is een werk, maar ook een bijzonder resultaat.

Zo is het album dicht

De letters heb ik gemaakt met de tim holz mallen. De bloem en hartjes had ik nog in een doos.

De tekst stempels (love, adore en cherish) heb ik bij de Hobbystunter gekocht

De 'krul' is een mal van memory box

Het hart van Marianne design meen ik.

Hier de achterkant van het album

En hier zien jullie het album van schuin boven.
Het designpapier komt ook bij de hobbystunter vandaan en is van Maya, echt schitterend!
Mochten jullie dit album willen maken, even googlen op cirkelalbum en dan zijn er diverse beschrijvingen. 1 tip, gebuik niet te dik papier als basis. Hierdoor sluit het album moeilijker.
Groetjes Ellen

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen
    Wat een schitterend project heb je voor sandra en mark gemaakt.Heel bijzonder en wat een werk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi gemaakt ! super mooi papier
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig project en ook heel persoonlijk!! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen