Pagina's

woensdag 17 april 2013

Bedankt voor je hulp

Hoi,

Wat leuk, weer een lid erbij! Welkom!

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien die ik aan mijn moeder heb gestuurd, omdat ze twee hartige taarten had gebakken voor de mensen die bleven eten op onze (Jody's en mijn) verjaardag.
Jody is eind maart jarig en ik eind april, dus meestel vieren we dan ertussenin.

voor inspiratie kijk ik vaak op internet en zo kwam ik wat CAS (clean and simple) kaarten tegen.
Deze kaart is het gevolg geworden.
Ik heb hiervoor een nieuwe stempel set van Noor! design gebruikt en spellbinders. De bloem is gemaakt met een magnolia mal en vilt. Later bedacht ik dat de bloem nog wel met glimmermist bewerkt had kunnen worden, maar toen was het al te laat...





Groetjes Ellen

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je moeder Ellen, ik vind hem prachtig. Lief gebaar van je. Nog gefeliciteerd met je dochter en alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Leuk gedaan El, zal je moeder vast mooi vinden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart staat op het dressoir te pronken en is erg mooi,en vond het erg leuk om wat voor je te maken.Liefs ma

    BeantwoordenVerwijderen