Pagina's

woensdag 24 juli 2013

kerstkaarten

Goedemorgen allemaal,

het is misschien een beetje vreemd met dit warme weer, maar ik wil jullie graag al mijn eerste twee kerstkaarten laten zien!

Dit kaartje heb ik gemaakt met nieuwe stempels en papier van papermania.!

 
Daarnaast heb ik dit kerstkaartje gemaakt. De versiering in de hoek heb ik gemaakt met een mal van memory box. Daarnaast heb ik leuk met verschillende materialen van stampendous gebruikt. Hiervoor heb ik een mix gemaakt met crushed glass, bronzed mica fragments en shabby white embossing enamel.

Deze verschillende materialen heb ik door elkaar heen gemengd, waardoor het crushed glass en de fragments aan de embossing vastsmelten. Je hoeft hier maar een klein beetje van te gebruiken, anders worden het grote vlekken!




 Een fijne woensdag! Ellen

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideeen zeg. De techniek van je laatste kaart ken ik nog niet.

    Liefs Liek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas, neen, geen kerstkaartjes voor mij, misschien zorgen deze wel voor wat afkoeling ? heb nog strijk staan, dus zal het nog steeds warm genoeg krijgen vandaag =)
    hele leuke resultaten in ieder geval,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaartjes Ellen, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes! Werkt wel lekker verkoelend, deze kerstkaartjes.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaarten el en wat een weertje hè,geniet er maar lekker van.Hier is het ook erg warm en we genieten er vol op van.Groetjes Ma

    BeantwoordenVerwijderen